Kuinka neuloa pitsimäistä perhosneuletta?

Tässä ohjeessa kerromme, miten pitsimäistä perhosneuletta neulotaan. Se on melko helppo, kun vain seuraat alla olevia ohjeita.

 

 

Tehdäksesi perhosneuletta tarvitset We are knittersin Pima-puuvillaa ja nro 5 puikot. Ensiksi sinun pitää luoda 10:llä jaollinen määrä silmukoita +5 silmukkaa, jota me käytimme esimerkissämme.

 

Kerrokset 1 ja 3: Neulo 5. *Neulo kaksi silmukkaa yhteen, langankierto, neulo 1 silmukka, langankierto, nosta 1 silmukka neulomatta, neulo 1 ja vedä nostettu silmukka neulotun silmukan yli. Neulo 5 silmukkaa oikein.* Toista * – * kerroksen loppuun.

 

 

 

 

Kerrokset 2 ja 4: * Neulo 7 silmukkaa nurin, nosta 1 silmukka neulomatta, neulo 2 silmukkaa nurin yhteen*. Toista * – * kunnes sinulla on 5 silmukkaa jäljellä. Neulo loput 5 silmukkaa nurin.

 

 

 

Kerrokset 5 ja 11: neulo kaikki silmukat oikein.

 

 

Kerrokset 6 ja 12: Neulo kaikki silmukat nurin.

 

 

 

Kerrokset 7 ja 9: *neulo 2 yhteen, langankierto, neulo 1 silmukka oikein, langankierto, nosta 1 silmukka neulomatta, neulo 1 ja vedä nostettu silmukka neulotun silmukan yli. Neulo 5 silmukkaa oikein.* Toista * – *, kunnes sinulla on 5 silmukkaa jäljellä. Neulo kaksi silmukkaa oikein yhteen, langankierto, neulo yksi silmukka, langankierto. Nosta 1 silmukka neulomatta, neulo 1 ja vedä nostettu silmukka neulotun silmukan yli.

 

 

Kerrokset 8 ja 10: *Neulo 2 silmukkaa nurin yhteen, nosta 1 silmukka neulomatta, neulo 7 silmukkaa nurin.* Toista * – * kunnes sinulla on 5 silmukkaa jäljellä. Neulo 2 silmukkaa nurin, nosta 1 silmukka neulomatta ja neulo 2 silmukkaa nurin.

 

 

Nyt sinun pitää vain päättää, missä haluat käyttää perhosneuletta; lyhythihaiseen neuleeseen, kesäiseen toppiin vai kenties keväiseen huiviin. Muista ottaa paljon kuvia ja jaa ne sosiaalisessa mediassa hashtagilla #WeAreKnitters.